bortskämd unge..?

Gud vad jag är glad! men jag känner mig sjukt bortskämd..

Jag & min familj har slösat bort ca 20 000kr på att typ..mina drömmar ska bli verkligehet? :o
jag kan handla kläder för tusenlappar (per gång vi handlar, det är dock inte ofta!), Max min lilla hundvalp som kostade 5000kr, sedan grejer till honom det var för ungefär 5-600, jag fick en dator i konfirmations present (vet inte vad den kostade), och nu har pappa köpt en systemkamera åt familjen för 10 000 men jag kommer använda den mest...

är jag bortskämd?



hittar ingen bild på min dator.. och jag tigger ju skjuts till vänner o sånt.. MYCKET... bensinen är ju också dyr...

Kommentarer
Postat av: Lonnie c:

Max ee så söt!

och jag vill oxå ha en system kamera! :c

2011-07-03 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0