19 juni

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg1: rosa
färg2: gul
färg3: vit

I ÅR HAR DU:

lärt känna en ny vän? Jajjamen!
fått ditt hjärta krossat? Ja, men sånt händer! ;)
träffat någon som förändrat ditt liv? yesbox
fått reda på nån som pratat om dig? Ja
kysst en kompis? yes

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn? Nja..ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag? Åkte hem från Cypern, alltså åkte jag flygplan halva MIN dag.
Vilken tid vaknade du idag? kanske vid halv 12.
Någonting du längtar till? att träffa mina kusiner igen, så länge sedan nu!
Senaste gången du träffade din pappa? igår :3
En sak du vill ändra med ditt liv? Självklart gör man misstag, som man lär sig av, så jag ångrar ju inte det. Men jag vill där emot ha tillbaka min morbror.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens? haha, ja? xD
Vad gör dig irriterad just nu? Att tiden går så sakta!
Vad gllar du mest gällande dig själv? Mitt självförtroende, och att jag har nånting som mina vänner älskar med mig, utan ''det'' så skulle jag inte ha några vänner...eller nåt sånt! jag vet inte! o:

DIN FÖRSTA:

Operation? jag tror inte att jag har opererat mig..
Piercing? Jag har bara hål i öronen.
Bästa vän? Det var David
Sport? Simning
Husdjur? Kanin
Vacciation du minns? som jag minns, röda hund och detdär..
Förälskelse? haha, det tänker jag inte säga ;)

VAD ÄR BÄST MED DET MOTSAMMA KÖNET?

Läppar eller ögon? Ögon!
Kramar eller pussar? båda (A)
Kortare eller längre? längre helst^^
Romantisk eller spontan? Vad är spontan..? xD


Lite tidsfördriv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0