förlåt! / Marknad

Ledsen att jag inte bloggade något igår men mitt internet försavv och jag fick tillbaka det idag!
Men idag är det marknad, ska bli superkul! Kommer dra dit med jen, celinn och syster. Har för mig att Dissie skulle vara med också!
Men iallafall så var jag med Dissie igår. Och Celinn och Jen sov över, vi har haft superkul!
Och imorgon åker jag till bodaborg med klassen oh kommer inte nhem förrän söndag så då kommer jag inte blogga då heller..
Men jag ska snabba på lite, jag tror att de väntar på mig nu! Men jag ska iallafall leta efter ringar på marknaden.. känner verkligen behov av ringar och krimskrams nu, hihi. Är iallafall nyduschad och fresh! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0