lite snack om kissie

Kissie, som jämt klagat på andra, iallafall förut. Hur omogna folk är, och att man är fet om magen dubblar sig när man sitter. Men se hur mogen hon är? hur kan hon säga att en del av henens läsare o så är omogna när hon själv är..19? och tar cp bilder som hon inte ens vågar lägga ut. Och att hon opererar brösten och läpparna. jag, personligen tycker det är fult, och att hon var söt INNAN operationerna. Hon ser ju hemsk ut, jag skulle ångra sönder mig om jag var hon. men det är ju hennes liv, hennes kropp.
Vad tycker ni om Kissie?


Kommentarer
Postat av: anna

Oj shiet! Vad ful hon är på den där bilden D: fast det är hon ju på alla såå...xD

2011-06-11 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0