mysig dag!

Det var riktigt dålig uppdatering igårkväll måste jag säga, och i morse!
Men igårkväll gick jag ut med Jazz efter att ha hämtat henne, sedan så fick jag nästan ingen sömn, så jag tog lite sovmorgon, så jag hann inte blogga i morse. Men jag har iallafall varit med Mimmi idag, vi hade orientering idag på skolan, det var verkligen super trist, vi orienterade i 1 timme. Men vi fick sluta nästan 1 och en halv timme tidigare än vad vi skulle, så det var ju jätte skönt!
iallafall så gick jag och Mimmi ut med Jazz ett tag, sedan så gick vi in till mig och mimmi lekte lite med mitt hår osv. Det var riktigt mysigt att bli ompysslad..hihih
Men ikväll var det någon bio..funderar på att gå på den iallafall.
Nu sitter jag och myser med en halvsovande Jazz bredvid mig ;)
Mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0