sovit hemskt dåligt?!

Hejhej, herregud vilken ''bra'' sömn jag fått i natt! Max höll mig vaken timme efter timme. Sedan i morse vid halv 7 gick jag ut med honom, när vi kom in så fick han mat och var leksugen, jag hade ingen lust att leka med honom vid den tiden på dygnet så jag gav honom en leksak också satt han och tugga på den. Innan man visste ordet av så hade han skitit på golvet. Jag tog då upp det.
jag säger bara: HERREGUD VAD IRRITERAD JAG BLEV. emen jag är glad nu ;)
haha, lite förändringar gällande humöret, haha. Men så är det om man har en otränad hund, vi tränar ju honom så gott vi kan, hoppas han lär sig snart.... :3



jag typ saknar mitt hår... ;cccc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0