tv nördar ;3

Kom precis hem från Moa som skrev det konstiga inlägget '' dalmatin inlägget! ''. haha, iallafall så kanske min familj ska skaffa hund. kanske ska köpa min mors jobbarkompis hund. Och eftersom hon har kennel så får vi låna hem en av hennes hundar som heter Jazz. Vi åker troligen och hämtar honom imorgon och har han hos oss några dagar. Sedan kanske vi köper valpen! :)
Sitter och kollar på Room raiders nu med datorn i knät.
Idag har jag hört massor av kommentarer om mitt rosa hår, haha. en lärare sa till en annan lärare ba : '' Hon har rosa-lila hår! :OOOOO ''
Hon var ju som skräckslagen samtidigt som hon var redo att böja sig ner och garva! haha.. normal lärare? :)
Iallafall så har folk sagt att det liknar en peruk. det är väl bra? peruker är väl fina? eller...?


Kommentarer
Postat av: HALLÅ

JAG SKREV INTE OM DALMATINEN.. :O

2011-05-30 @ 20:07:27
Postat av: kikki

haha , stina visst vare kerstin för jag har för mig det var hon men hon ska väl inte säga nått :O....

du har jätte fint håååår i löööve it :D <3 mohaha

ps/ snygg bild <3(:

2011-05-30 @ 20:08:39
URL: http://kkiikkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0